Annalena Möhrle



close-button

Types of publications

Journal article
Book chapter / Article in edited volumes
Authored book
Translation
Thesis
Edited Volume
Conference contribution
Other publication type
Unpublished / Preprint

Publication year

From
To

Abstract

Journal

Competence - One Term, Various Definitions: A Scoping Review for Sports Coach Education and Research (2024) Möhrle A Journal article, Original article The Evaluation of the Competence Model of the German Olympic Sports Confederation (DOSB) (2023) Möhrle A, Liebl S, Sygusch R Conference contribution Von Anforderungssituationen zum Professionswissen in der Trainer:innenbildung Leistungssport - eine Expert:innenbefragung (2023) Muche M, Möhrle A, Liebl S, Sygusch R Conference contribution, Abstract of lecture Anforderungssituationen als Ausgangspunkt einer kompetenzorientierten Trainer:innenbildung – Eine explorative Mixed-Methods-Studie (2023) Möhrle A, Liebl S, Sygusch R Conference contribution Kompetenz in der Trainer:innenbildung – Ein Scoping Review zu einem (nicht nur) sportpädagogischen Begriff (2023) Möhrle A, Liebl S Conference contribution Requirement situations as a starting point for competence-oriented coach education in competitive sports – An explorative mixed-methods study. (2023) Möhrle A Conference contribution, Conference Contribution Anforderungssituationen als Ausgangspunkt einer kompetenzorientierten Trainer:innenbildung im Leistungssport – Eine explorative Mixed-Methods-Studie (2023) Möhrle A, Liebl S, Sygusch R Journal article, Original article Konzeption und Umsetzung kompetenzorientierter Trainer:innenbildung Leistungssport (2023) Liebl S, Möhrle A, Sygusch R Conference contribution Wissensaustausch durch Kooperative Planung in der Trainer*innenbildung Leistungs-sport. (2022) Liebl S, Lohmann J, Möhrle A, Sygusch R Conference contribution, Abstract of lecture Anforderungssituationen in der Trainer*innenbildung Leistungssport – Eine explorative Mixed-Methods-Studie (2022) Möhrle A, Liebl S, Sygusch R Conference contribution, Abstract of lecture
1 2 3