bilingual education in preschools and schools (CLIL and immersion)


close-button

Types of publications

Journal article
Book chapter / Article in edited volumes
Authored book
Translation
Thesis
Edited Volume
Conference contribution
Other publication type
Unpublished / Preprint

Publication year

From
To

Abstract

Journal

Wortschatzlernen in bilingualen Schulen und Kindertagesstätten. (2016) Piske T, Steinlen A Authored book, Volume of book series Primary school minority and majority language children in a partial immersion program: The development of German and English reading skills (2016) Steinlen A Journal article, Original article Zur Entwicklung des Wortschatzes bei teilimmersiv unterrichteten Fünftklässlern. Eine Pilotstudie (2016) Schwanke K Book chapter / Article in edited volumes Was bilinguale Kitas (unter anderem) leisten können. (2016) Piske T, Steinlen A Book chapter / Article in edited volumes Minority language students as at-risk learners: Myth or reality? Finding from an early German-English partial immersion program. (2016) Piske T, Steinlen A Book chapter / Article in edited volumes Erfahrungen bei der Einführung der frühen Zweisprachigkeit in einem bilingualen Kindergarten (2016) Steinlen A, Schilk A, Ufert D Book chapter / Article in edited volumes Wortschatzlernen in bilingualen Schulen und Kindertagesstätten (2016) Steinlen A, Piske T Edited Volume Bilinguale Kindergärten: Der Einfluss des Zweitspracherwerbs auf den Erstspracherwerb (SETK) (2016) Schelletter C, Steinlen A Book chapter / Article in edited volumes Bilinguale Programme in Kindertageseinrichtungen: Umsetzungsbeispiele und Forschungsergebnisse (2016) Piske T, Steinlen A Edited Volume Interaktionen zwischen englischer Erzieherin und Kindern in einer bilingualen Krippe (2016) Steinlen A, Powell S, Schilk A, Musilova V Book chapter / Article in edited volumes
1 2 3 4