FAU.de
Deutsch
Login
Home
Publications
Research Grants
Inventions & Patents
Awards
Additional Research Activities
Faculties & Institutions
Research Areas
Empowerment für Studierende und Lehramtsanwärter*innen der Primarstufe - Belastungen und Ressourcen in inklusiven Settings (POWER)
Internally funded project
Acronym:
POWER
Start date :
01.12.2018
Overview
Publications
(4)
Types of publications
Toggle all
Journal article
Journal article
Book chapter / Article in edited volumes
Book chapter / Article in edited volumes
Authored book
Authored book
Translation
Translation
Thesis
Thesis
Edited Volume
Edited Volume
Conference contribution
Conference contribution
Other publication type
Other publication type
Unpublished / Preprint
Unpublished / Preprint
Publication year
From
To
Abstract
Journal
Filters (inactive)
Bedeutsame Ressourcen von (angehenden) Lehrpersonen in der inklusiven Grundschule: Identifikation und Förderung (2024)
Oetjen B
Thesis
Gleich beansprucht aber unterschiedliche Ressourcen? Implikationen für einen nachhaltigen Auf- und Ausbau von Ressourcen in inklusiven Settings während des Lehramtsstudiums (2023)
Oetjen B, Martschinke S
Book chapter / Article in edited volumes
Why Inclusive Resources Matter—The Importance of Inclusive Internal Resources for Strain and Intended Inclusive Practices of Pre-Service Teachers (2023)
Oetjen B
Journal article
Entwicklungen aus Sicht von Lehramtsanwärter:innen der Primarstufe im Umgang mit belastenden Fällen in inklusiven Settings – erste Ergebnisse aus dem Projekt POWER (2022)
Oetjen B
Book chapter / Article in edited volumes