Do life events always lead to change in purchase? The mediating role of change in consumer innovativeness, the variety seeking tendency, and price consciousness

Beitrag in einer Fachzeitschrift
(Originalarbeit)


Details zur Publikation

Autor(en): Koschate-Fischer N, Hoyer WD, Stokburger-Sauer NE, Engling J
Zeitschrift: Journal of the Academy of Marketing Science
Jahr der Veröffentlichung: 2018
Band: 46
Heftnummer: 3
Seitenbereich: 516-536
ISSN: 0092-0703
Sprache: Englisch


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Engling, Jan
GfK-Lehrstuhl für Marketing Intelligence
Koschate-Fischer, Nicole Prof. Dr.
GfK-Lehrstuhl für Marketing Intelligence


Autor(en) der externen Einrichtung(en)
Leopold-Franzens-Universität Innsbruck / University of Innsbruck
University of Texas at Austin


Zitierweisen

APA:
Koschate-Fischer, N., Hoyer, W.D., Stokburger-Sauer, N.E., & Engling, J. (2018). Do life events always lead to change in purchase? The mediating role of change in consumer innovativeness, the variety seeking tendency, and price consciousness. Journal of the Academy of Marketing Science, 46(3), 516-536. https://dx.doi.org/10.1007/s11747-017-0548-3

MLA:
Koschate-Fischer, Nicole, et al. "Do life events always lead to change in purchase? The mediating role of change in consumer innovativeness, the variety seeking tendency, and price consciousness." Journal of the Academy of Marketing Science 46.3 (2018): 516-536.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-10-08 um 23:09