Verstegen U, Mührenberg L (2022)
Publication Language: German
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Publication year: 2022
Edited Volumes: Digital History. Konzepte, Methoden und Kritiken Digitaler Geschichtswissenschaft
Series: Studies in Digital History and Hermeneutics
City/Town: Oldenbourg
Book Volume: 6
Pages Range: 281-302
DOI: 10.1515/9783110757101-015
Open Access Link: https://www.degruyterbrill.com/document/doi/10.1515/9783110757101-015/pdf?licenseType=open-access
APA:
Verstegen, U., & Mührenberg, L. (2022). Christliche Archäologie im „inverted classroom“ und auf „virtueller Exkursion“. In Döring K, Haas S, König M, Wettlaufer J (Hrg.), Digital History. Konzepte, Methoden und Kritiken Digitaler Geschichtswissenschaft. (S. 281-302). Oldenbourg.
MLA:
Verstegen, Ute, und Lara Mührenberg. "Christliche Archäologie im „inverted classroom“ und auf „virtueller Exkursion“." Digital History. Konzepte, Methoden und Kritiken Digitaler Geschichtswissenschaft. Hrg. Döring K, Haas S, König M, Wettlaufer J, Oldenbourg, 2022. 281-302.
BibTeX: Download