Ries L, Lugmair N, Kurtz J, Beckmann M, Roth A (2024)
Publication Language: German
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Publication year: 2024
Publisher: Springer
Edited Volumes: Sustainable Service Management, Forum Dienstleistungsmanagement
City/Town: Wiesbaden
Pages Range: 537-558
DOI: 10.1007/978-3-658-45146-2_19
APA:
Ries, L., Lugmair, N., Kurtz, J., Beckmann, M., & Roth, A. (2024). Das Versprechen nachhaltiger digitaler Dienstleistungen - eine Fallstudie. In M. Bruhn und K. Hadwich (Hrg.), Sustainable Service Management, Forum Dienstleistungsmanagement. (S. 537-558). Wiesbaden: Springer.
MLA:
Ries, Lena, et al. "Das Versprechen nachhaltiger digitaler Dienstleistungen - eine Fallstudie." Sustainable Service Management, Forum Dienstleistungsmanagement. Hrg. M. Bruhn und K. Hadwich, Wiesbaden: Springer, 2024. 537-558.
BibTeX: Download