Inklusiver Geographieunterricht – Grundlagen, Perspektiven und Leitlinien

Winklmaier AS, Schubert JC (2024)


Publication Status: Accepted

Publication Type: Journal article, Original article

Future Publication Type: Journal article

Publication year: 2024

Journal

Book Volume: 52

Pages Range: 15-33

Journal Issue: 1

DOI: 10.60511/52214

Authors with CRIS profile

Related research project(s)

How to cite

APA:

Winklmaier, A.-S., & Schubert, J.C. (2024). Inklusiver Geographieunterricht – Grundlagen, Perspektiven und Leitlinien. Zeitschrift für Geographiedidaktik - Journal of Geography Education, 52(1), 15-33. https://doi.org/10.60511/52214

MLA:

Winklmaier, Ann-Sophie, and Jan Christoph Schubert. "Inklusiver Geographieunterricht – Grundlagen, Perspektiven und Leitlinien." Zeitschrift für Geographiedidaktik - Journal of Geography Education 52.1 (2024): 15-33.

BibTeX: Download