Shift from technics to didactics – Lehren in Zeiten von Corona. Eine qualitative Untersuchung unter Hochschullehrenden

Kenner A (2022)


Publication Language: German

Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2022

Edited Volumes: Hochschullehre erforschen. Innovative Impulse für das Scholarship of Teaching and Learning

Pages Range: 409-427

ISBN: 978-3-658-34185-5

DOI: 10.1007/978-3-658-34185-5

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Kenner, A. (2022). Shift from technics to didactics – Lehren in Zeiten von Corona. Eine qualitative Untersuchung unter Hochschullehrenden. In Hochschullehre erforschen. Innovative Impulse für das Scholarship of Teaching and Learning. (S. 409-427).

MLA:

Kenner, Alessandra. "Shift from technics to didactics – Lehren in Zeiten von Corona. Eine qualitative Untersuchung unter Hochschullehrenden." Hochschullehre erforschen. Innovative Impulse für das Scholarship of Teaching and Learning. 2022. 409-427.

BibTeX: Download