Baldioli C, Fahr U (2018)
Publication Language: German
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Publication year: 2018
Publisher: Fachhochschule St. Pölten GmbH
Edited Volumes: Inverted Classroom
City/Town: St. Pölten
Pages Range: 21-27
APA:
Baldioli, C., & Fahr, U. (2018). Emotionale Lernziele im Inverted Classroom? Ein ICM - Konzept zur Entwicklung von Beratungskompetenzen von Lehrenden an der Hochschule. In Buchner, Josef ; Freisleben -Teutscher, Christian F. ; Haag, Johann ; Rauscher, Erwin (Hrg.), Inverted Classroom. (S. 21-27). St. Pölten: Fachhochschule St. Pölten GmbH.
MLA:
Baldioli, Christa, and Uwe Fahr. "Emotionale Lernziele im Inverted Classroom? Ein ICM - Konzept zur Entwicklung von Beratungskompetenzen von Lehrenden an der Hochschule." Inverted Classroom. Hrg. Buchner, Josef ; Freisleben -Teutscher, Christian F. ; Haag, Johann ; Rauscher, Erwin, St. Pölten: Fachhochschule St. Pölten GmbH, 2018. 21-27.
BibTeX: Download