Twice exceptional - in zweifacher Hinsicht außergewöhnlich: Hochbegabte mit Lern-, Aufmerksamkeits-, Wahrnehmungsstörungen oder Autismus

Harder B (2009)


Publication Language: German

Publication Status: Accepted

Publication Type: Journal article, Original article

Publication year: 2009

Journal

Original Authors: Harder Bettina

Publisher: S. Barsch

Book Volume: 2

Pages Range: 64-89

Journal Issue: 9

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Harder, B. (2009). Twice exceptional - in zweifacher Hinsicht außergewöhnlich: Hochbegabte mit Lern-, Aufmerksamkeits-, Wahrnehmungsstörungen oder Autismus. Heilpädagogik online, 2(9), 64-89.

MLA:

Harder, Bettina. "Twice exceptional - in zweifacher Hinsicht außergewöhnlich: Hochbegabte mit Lern-, Aufmerksamkeits-, Wahrnehmungsstörungen oder Autismus." Heilpädagogik online 2.9 (2009): 64-89.

BibTeX: Download