Article in Edited Volumes


Methoden der psychologischen Marktforschung


Publication Details
Author(s): Singh RK, Göritz AS, Moser K
Editor(s): K. Moser
Title edited volumes: Wirtschaftspsychologie (2. Auflage)
Publisher: Springer
Publishing place: Heidelberg
Publication year: 2015
Pages range: 161-178
ISBN: 978-3-662-43575-5
ISSN: 0937-7433



How to cite
APA: Singh, R.K., Göritz, A.S., & Moser, K. (2015). Methoden der psychologischen Marktforschung. In K. Moser (Eds.), Wirtschaftspsychologie (2. Auflage) (pp. 161-178). Heidelberg: Springer.

MLA: Singh, Ranjit K., Anja S. Göritz, and Klaus Moser. "Methoden der psychologischen Marktforschung." Wirtschaftspsychologie (2. Auflage) Ed. K. Moser, Heidelberg: Springer, 2015. 161-178.

BibTeX: Download
Share link
Last updated on 2017-11-19 at 02:27
PDF downloaded successfully