Article in Edited Volumes


Online-Marktforschung


Publication Details
Author(s): Göritz A, Batinic B, Moser K
Editor(s): W. Scheffler, K.I. Voigt
Title edited volumes: Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder
Publisher: Gabler
Publishing place: Wiesbaden
Publication year: 2000
Pages range: 187-204



How to cite
APA: Göritz, A., Batinic, B., & Moser, K. (2000). Online-Marktforschung. In W. Scheffler, K.I. Voigt (Eds.), Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder (pp. 187-204). Wiesbaden: Gabler.

MLA: Göritz, Anja, Bernad Batinic, and Klaus Moser. "Online-Marktforschung." Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder Ed. W. Scheffler, K.I. Voigt, Wiesbaden: Gabler, 2000. 187-204.

BibTeX: Download
Share link
Last updated on 2017-11-25 at 02:21
PDF downloaded successfully