Messung der Customer Experience im Ladengeschäft mit Location-based Crowdsourcing und Geofencing

Durst C, Hacker J, Berthelmann T (2017)


Publication Language: German

Publication Type: Journal article

Publication year: 2017

Journal

Book Volume: 54

Pages Range: 713-726

Journal Issue: 5

DOI: 10.1365/s40702-017-0349-7

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How to cite

APA:

Durst, C., Hacker, J., & Berthelmann, T. (2017). Messung der Customer Experience im Ladengeschäft mit Location-based Crowdsourcing und Geofencing. HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik, 54(5), 713-726. https://dx.doi.org/10.1365/s40702-017-0349-7

MLA:

Durst, Carolin, Janine Hacker, and Theresa Berthelmann. "Messung der Customer Experience im Ladengeschäft mit Location-based Crowdsourcing und Geofencing." HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik 54.5 (2017): 713-726.

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