Conference contribution
(Conference Contribution)


Skalierungseffekte von Motiven auf implizites Lernen – Beeinflussen unsere impliziten und expliziten Motive die Lernleistung? [Scaling effects of motives on implicit learning – Do our implicit and explicit motives influence learning performance?]


Publication Details
Author(s): Köllner M
Publication year: 2013

Event details
Event: 33rd Colloquium on Motivational Psychology
Event location: Osnabrück
Start date of the event: 25/07/2013
End date of the event: 27/07/2013



How to cite
APA: Köllner, M. (2013). Skalierungseffekte von Motiven auf implizites Lernen – Beeinflussen unsere impliziten und expliziten Motive die Lernleistung? [Scaling effects of motives on implicit learning – Do our implicit and explicit motives influence learning performance?]. Osnabrück, DE.

MLA: Köllner, Martin. "Skalierungseffekte von Motiven auf implizites Lernen – Beeinflussen unsere impliziten und expliziten Motive die Lernleistung? [Scaling effects of motives on implicit learning – Do our implicit and explicit motives influence learning performance?]." Proceedings of the 33rd Colloquium on Motivational Psychology, Osnabrück 2013.

BibTeX: Download
Share link
Last updated on 2018-01-17 at 03:15
PDF downloaded successfully