Article in Edited Volumes
(Book chapter)


Customer Co-Creation – Wie aus Kundenwünschen interaktiv ein Produktdesign entsteht


Publication Details
Author(s): Grafmüller L, Möslein K
Editor(s): Jung, H. H., & Kraft P.
Title edited volumes: Digital Vernetzt. Transformation der Wertschöpfung
Publisher: Hanser Verlag
Publishing place: München
Publication year: 2016
Pages range: 57 - 70



How to cite
APA: Grafmüller, L., & Möslein, K. (2016). Customer Co-Creation – Wie aus Kundenwünschen interaktiv ein Produktdesign entsteht. In Jung, H. H., & Kraft P. (Eds.), Digital Vernetzt. Transformation der Wertschöpfung (pp. 57 - 70). München: Hanser Verlag.

MLA: Grafmüller, Leontin, and Kathrin Möslein. "Customer Co-Creation – Wie aus Kundenwünschen interaktiv ein Produktdesign entsteht." Digital Vernetzt. Transformation der Wertschöpfung Ed. Jung, H. H., & Kraft P., München: Hanser Verlag, 2016. 57 - 70.

BibTeX: Download
Share link
Last updated on 2017-11-19 at 02:34
PDF downloaded successfully