Akzeptanz von internet-driven After Sales Services in der Automobilbranche

Löffler C, Schleifer L (2010)


Publication Type: Conference contribution, Conference Contribution

Publication year: 2010

Publisher: Universitätsverlag Göttingen

City/Town: Göttingen

Pages Range: 949-960

Conference Proceedings Title: Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2010

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Löffler, C., & Schleifer, L. (2010). Akzeptanz von internet-driven After Sales Services in der Automobilbranche. In Schumann, M., Kolbe, L. M., Breitner, M. H., Frerichs, A. (Eds.), Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2010 (pp. 949-960). Göttingen: Universitätsverlag Göttingen.

MLA:

Löffler, Carolin, and Lucia Schleifer. "Akzeptanz von internet-driven After Sales Services in der Automobilbranche." Proceedings of the Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2010 Ed. Schumann, M., Kolbe, L. M., Breitner, M. H., Frerichs, A., Göttingen: Universitätsverlag Göttingen, 2010. 949-960.

BibTeX: Download