Holtz-Bacha C (2022)
Publication Language: German
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Publication year: 2022
Publisher: Springer VS
Edited Volumes: Schlüsselwerke der Werbeforschung
City/Town: Wiesbaden
Pages Range: 43-54
ISBN: 978-3-658-36507-3
DOI: 10.1007/978-3-658-36508-0
APA:
Holtz-Bacha, C. (2022). Kulturabhängigkeit von Werbung: The Hofstede model von De Mooij und Hofstede. In T. G. K. Meitz, N. S. Borchers & B. Naderer (Hrg.), Schlüsselwerke der Werbeforschung. (S. 43-54). Wiesbaden: Springer VS.
MLA:
Holtz-Bacha, Christina. "Kulturabhängigkeit von Werbung: The Hofstede model von De Mooij und Hofstede." Schlüsselwerke der Werbeforschung. Hrg. T. G. K. Meitz, N. S. Borchers & B. Naderer, Wiesbaden: Springer VS, 2022. 43-54.
BibTeX: Download