Effects of bilingual programs and digital tools on minority language children's and adult refugees' emerging L2 and L3 literacy skills.

Jouybari Y, Piske T, Steinlen A (2020)


Publication Language: English

Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2020

Publisher: Baltmannsweiler: Schneider Verlag

Edited Volumes: Sprachen, Kulturen, Identitäten: Umbrüche durch Digitalisierung? (BFF – Beiträge zur Fremdsprachenforschung Band 16).

Series: Sprachen, Kulturen, Identitäten: Umbrüche durch Digitalisierung? (BFF – Beiträge zur Fremdsprachenforschung Band 16). Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 133-145.

City/Town: Hohengehren

Book Volume: 16

Pages Range: 133-145

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Jouybari, Y., Piske, T., & Steinlen, A. (2020). Effects of bilingual programs and digital tools on minority language children's and adult refugees' emerging L2 and L3 literacy skills. In Sprachen, Kulturen, Identitäten: Umbrüche durch Digitalisierung? (BFF – Beiträge zur Fremdsprachenforschung Band 16). (pp. 133-145). Hohengehren: Baltmannsweiler: Schneider Verlag.

MLA:

Jouybari, Yadollahi, Thorsten Piske, and Anja Steinlen. "Effects of bilingual programs and digital tools on minority language children's and adult refugees' emerging L2 and L3 literacy skills." Sprachen, Kulturen, Identitäten: Umbrüche durch Digitalisierung? (BFF – Beiträge zur Fremdsprachenforschung Band 16). Hohengehren: Baltmannsweiler: Schneider Verlag, 2020. 133-145.

BibTeX: Download