Jouybari Y, Piske T, Steinlen A (2020)
Publication Language: English
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Publication year: 2020
Publisher: Baltmannsweiler: Schneider Verlag
Edited Volumes: Sprachen, Kulturen, Identitäten: Umbrüche durch Digitalisierung? (BFF – Beiträge zur Fremdsprachenforschung Band 16).
Series: Sprachen, Kulturen, Identitäten: Umbrüche durch Digitalisierung? (BFF – Beiträge zur Fremdsprachenforschung Band 16). Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 133-145.
City/Town: Hohengehren
Book Volume: 16
Pages Range: 133-145
APA:
Jouybari, Y., Piske, T., & Steinlen, A. (2020). Effects of bilingual programs and digital tools on minority language children's and adult refugees' emerging L2 and L3 literacy skills. In Sprachen, Kulturen, Identitäten: Umbrüche durch Digitalisierung? (BFF – Beiträge zur Fremdsprachenforschung Band 16). (pp. 133-145). Hohengehren: Baltmannsweiler: Schneider Verlag.
MLA:
Jouybari, Yadollahi, Thorsten Piske, and Anja Steinlen. "Effects of bilingual programs and digital tools on minority language children's and adult refugees' emerging L2 and L3 literacy skills." Sprachen, Kulturen, Identitäten: Umbrüche durch Digitalisierung? (BFF – Beiträge zur Fremdsprachenforschung Band 16). Hohengehren: Baltmannsweiler: Schneider Verlag, 2020. 133-145.
BibTeX: Download