Messung von Markenzufriedenheit und Markenloyalität

Homburg C, Koschate-Fischer N, Becker A (2019)


Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2019

Publisher: Springer Gabler Verlag

Edited Volumes: Handbuch Markenführung - Band 2

City/Town: Wiesbaden

Book Volume: 2

Pages Range: 1289-1306

Authors with CRIS profile

Involved external institutions

How to cite

APA:

Homburg, C., Koschate-Fischer, N., & Becker, A. (2019). Messung von Markenzufriedenheit und Markenloyalität. In Franz-Rudolf Esch (Eds.), Handbuch Markenführung - Band 2. (pp. 1289-1306). Wiesbaden: Springer Gabler Verlag.

MLA:

Homburg, Christian, Nicole Koschate-Fischer, and Annette Becker. "Messung von Markenzufriedenheit und Markenloyalität." Handbuch Markenführung - Band 2. Ed. Franz-Rudolf Esch, Wiesbaden: Springer Gabler Verlag, 2019. 1289-1306.

BibTeX: Download