Investigating Crowdfunding Success as a Signal for Enhancing Trust in Sustainable Product Features

Beitrag bei einer Tagung
(Konferenzbeitrag)


Details zur Publikation

Autor(en): Wehnert P, Baccarella C, Beckmann M
Jahr der Veröffentlichung: 2018
Tagungsband: Proceedings of the Academy of Management (AOM) Annual Meeting


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Baccarella, Christian Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Beckmann, Markus Prof. Dr.
Lehrstuhl für Corporate Sustainability Management
Wehnert, Peter
Lehrstuhl für Corporate Sustainability Management


Zitierweisen

APA:
Wehnert, P., Baccarella, C., & Beckmann, M. (2018). Investigating Crowdfunding Success as a Signal for Enhancing Trust in Sustainable Product Features. In Proceedings of the Academy of Management (AOM) Annual Meeting. Chicago, IL.

MLA:
Wehnert, Peter, Christian Baccarella, and Markus Beckmann. "Investigating Crowdfunding Success as a Signal for Enhancing Trust in Sustainable Product Features." Proceedings of the Academy of Management (AOM) Annual Meeting, Chicago, IL 2018.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-25-09 um 09:23