Open Innovation in der Sportartikelbranche - Potenziale virtueller Kundenintegration in

Voigt KI, Ernst M, Neumann S (2011)


Publication Language: German

Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2011

Publisher: Heinz Nixdorf Institut

Edited Volumes: Vorausschau und Technologieplanung

City/Town: Paderborn

Pages Range: 301-325

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Voigt, K.-I., Ernst, M., & Neumann, S. (2011). Open Innovation in der Sportartikelbranche - Potenziale virtueller Kundenintegration in. In Gausemeier, J. (Hrg.), Vorausschau und Technologieplanung. (S. 301-325). Paderborn: Heinz Nixdorf Institut.

MLA:

Voigt, Kai-Ingo, Markus Ernst, and S Neumann. "Open Innovation in der Sportartikelbranche - Potenziale virtueller Kundenintegration in." Vorausschau und Technologieplanung. Hrg. Gausemeier, J., Paderborn: Heinz Nixdorf Institut, 2011. 301-325.

BibTeX: Download