Methoden der psychologischen Marktforschung

Singh RK, Göritz AS, Moser K (2015)


Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2015

Publisher: Springer

Edited Volumes: Wirtschaftspsychologie (2. Auflage)

City/Town: Heidelberg

Pages Range: 161-178

ISBN: 978-3-662-43575-5

DOI: 10.1007/978-3-662-43576-2_10

Authors with CRIS profile

Involved external institutions

How to cite

APA:

Singh, R.K., Göritz, A.S., & Moser, K. (2015). Methoden der psychologischen Marktforschung. In K. Moser (Eds.), Wirtschaftspsychologie (2. Auflage). (pp. 161-178). Heidelberg: Springer.

MLA:

Singh, Ranjit K., Anja S. Göritz, and Klaus Moser. "Methoden der psychologischen Marktforschung." Wirtschaftspsychologie (2. Auflage). Ed. K. Moser, Heidelberg: Springer, 2015. 161-178.

BibTeX: Download