Market entry strategies of Chinese car manufacturers in Europe - esp. Germany

Beitrag bei einer Tagung


Details zur Publikation

Autor(en): Voigt KI, Bald AK, John S, Scheiner C
Jahr der Veröffentlichung: 2008
Sprache: Englisch


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Scheiner, Christian Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Voigt, Kai-Ingo Prof. Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management


Zitierweisen

APA:
Voigt, K.-I., Bald, A.-K., John, S., & Scheiner, C. (2008). Market entry strategies of Chinese car manufacturers in Europe - esp. Germany. Beijing, CN.

MLA:
Voigt, Kai-Ingo, et al. "Market entry strategies of Chinese car manufacturers in Europe - esp. Germany." Proceedings of the International Conference on Competition and Partnership, Beijing 2008.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-08-08 um 16:08