Educational attainment and family-related employment interruptions in Germany: Do changing institutional settings matter?

Beitrag in einer Fachzeitschrift
(Originalarbeit)


Details zur Publikation

Autor(en): Drasch K
Zeitschrift: European Sociological Review
Verlag: Oxford University Press (OUP): Policy F - Oxford Open Option D
Jahr der Veröffentlichung: 2013
Band: 29
Heftnummer: 5
Seitenbereich: 981-995
ISSN: 0266-7215
Sprache: Englisch


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Drasch, Katrin Dr.
Lehrstuhl für Methoden der empirischen Sozialforschung


Zitierweisen

APA:
Drasch, K. (2013). Educational attainment and family-related employment interruptions in Germany: Do changing institutional settings matter? European Sociological Review, 29(5), 981-995. https://dx.doi.org/10.1093/esr/jcs076

MLA:
Drasch, Katrin. "Educational attainment and family-related employment interruptions in Germany: Do changing institutional settings matter?" European Sociological Review 29.5 (2013): 981-995.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-05-09 um 18:10