Online-Marktforschung

Göritz A, Batinic B, Moser K (2000)


Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2000

Publisher: Gabler

Edited Volumes: Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder

City/Town: Wiesbaden

Pages Range: 187-204

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Göritz, A., Batinic, B., & Moser, K. (2000). Online-Marktforschung. In W. Scheffler, K.I. Voigt (Eds.), Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder. (pp. 187-204). Wiesbaden: Gabler.

MLA:

Göritz, Anja, Bernad Batinic, and Klaus Moser. "Online-Marktforschung." Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder. Ed. W. Scheffler, K.I. Voigt, Wiesbaden: Gabler, 2000. 187-204.

BibTeX: Download