A Decomposition of the Max-min Fair Curriculum-based Course Timetabling Problem: The Impact of Solving Subproblems to Optimality

Beitrag bei einer Tagung


Details zur Publikation

Autor(en): Mühlenthaler M, Wanka R
Jahr der Veröffentlichung: 2013
Tagungsband: Proc. 6th Multidisciplinary International Scheduling Conference: Theory and Applications
Seitenbereich: 300-313


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Mühlenthaler, Moritz Dr.-Ing.
Lehrstuhl für Informatik 12 (Hardware-Software-Co-Design)
Wanka, Rolf Prof. Dr.
Professur für Informatik (Effiziente Algorithmen und Kombinatorische Optimierung)


Zitierweisen

APA:
Mühlenthaler, M., & Wanka, R. (2013). A Decomposition of the Max-min Fair Curriculum-based Course Timetabling Problem: The Impact of Solving Subproblems to Optimality. In Proc. 6th Multidisciplinary International Scheduling Conference: Theory and Applications (pp. 300-313). Gent, BE.

MLA:
Mühlenthaler, Moritz, and Rolf Wanka. "A Decomposition of the Max-min Fair Curriculum-based Course Timetabling Problem: The Impact of Solving Subproblems to Optimality." Proceedings of the 6th Multidisciplinary International Scheduling Conference: Theory and Applications (MISTA), Gent 2013. 300-313.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-09-08 um 23:08