Sprachbewusster Biologieunterricht durch Scaffolding

Feigenspan K, Michalak M (2018)


Publication Language: German

Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2018

Publisher: Cornelsen

Edited Volumes: Biologie Methodik Handbuch für die Sekundarstufe I und II

City/Town: Berlin

Pages Range: 94-99

ISBN: 978-3-589-15442-5

Authors with CRIS profile

Related research project(s)

How to cite

APA:

Feigenspan, K., & Michalak, M. (2018). Sprachbewusster Biologieunterricht durch Scaffolding. In U. Spörhase & W. Ruppert (Hrg.), Biologie Methodik Handbuch für die Sekundarstufe I und II. (S. 94-99). Berlin: Cornelsen.

MLA:

Feigenspan, Katja, and Magdalena Michalak. "Sprachbewusster Biologieunterricht durch Scaffolding." Biologie Methodik Handbuch für die Sekundarstufe I und II. Hrg. U. Spörhase & W. Ruppert, Berlin: Cornelsen, 2018. 94-99.

BibTeX: Download