Passion and Compassion as Strategy Drivers for Sustainable Value Creation: An Ordonomic Perspective on Social and Ecological Entrepreneurship

Beitrag in einer Fachzeitschrift


Details zur Publikation

Autorinnen und Autoren: Beckmann M, Pies I, von Winning A
Zeitschrift: Economic and Environmental Studies
Verlag: Opole University
Jahr der Veröffentlichung: 2012
Band: 12
Heftnummer: 3
Seitenbereich: 191-221
ISSN: 1642-2597
eISSN: 2081-8319


FAU-Autorinnen und Autoren / FAU-Herausgeberinnen und Herausgeber

Beckmann, Markus Prof. Dr.
Lehrstuhl für Corporate Sustainability Management


Zitierweisen

APA:
Beckmann, M., Pies, I., & von Winning, A. (2012). Passion and Compassion as Strategy Drivers for Sustainable Value Creation: An Ordonomic Perspective on Social and Ecological Entrepreneurship. Economic and Environmental Studies, 12(3), 191-221.

MLA:
Beckmann, Markus, Ingo Pies, and Alexandra von Winning. "Passion and Compassion as Strategy Drivers for Sustainable Value Creation: An Ordonomic Perspective on Social and Ecological Entrepreneurship." Economic and Environmental Studies 12.3 (2012): 191-221.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-07-08 um 04:26