"Are You In or Are You Out?!” Moral Appeals to the Public in Organ Donation Poster Campaigns: A Multimodal and Ethical Analysis

Beitrag in einer Fachzeitschrift
(Originalarbeit)


Details zur Publikation

Autor(en): Hansen SL, Eisner MI, Pfaller L, Schicktanz S
Zeitschrift: Health Communication
Jahr der Veröffentlichung: 2017
Seitenbereich: 1-15
ISSN: 1041-0236
eISSN: 1532-7027
Sprache: Englisch


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Pfaller, Larissa Dr.
Institut für Soziologie


Autor(en) der externen Einrichtung(en)
Georg-August-Universität Göttingen


Zitierweisen

APA:
Hansen, S.L., Eisner, M.I., Pfaller, L., & Schicktanz, S. (2017). "Are You In or Are You Out?!” Moral Appeals to the Public in Organ Donation Poster Campaigns: A Multimodal and Ethical Analysis. Health Communication, 1-15. https://dx.doi.org/10.1080/10410236.2017.1331187

MLA:
Hansen, Solveig Lena, et al. ""Are You In or Are You Out?!” Moral Appeals to the Public in Organ Donation Poster Campaigns: A Multimodal and Ethical Analysis." Health Communication (2017): 1-15.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-11-08 um 03:00