"The border is the best place for acquiring knowledge" - Religionsdidaktik und Englischdidaktik im Dialog

Hollm J, Pirner M (2010)


Publication Status: Accepted

Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2010

Original Authors: Pirner Manfred L.

Publisher: IKS Garamond

Edited Volumes: Religionsdidaktik im Dialog - Religionsunterricht in Kooperation

City/Town: Jena

Pages Range: 73-99

URI: https://www.evrel.phil.fau.de/files/2019/02/Pirner-2010-Religionsdidaktik_und_Englischdidaktik_im_Dialog.-1.pdf

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Hollm, J., & Pirner, M. (2010). "The border is the best place for acquiring knowledge" - Religionsdidaktik und Englischdidaktik im Dialog. In Manfred L. Pirner / Andrea Schulte (Eds.), Religionsdidaktik im Dialog - Religionsunterricht in Kooperation. (pp. 73-99). Jena: IKS Garamond.

MLA:

Hollm, Jan, and Manfred Pirner. ""The border is the best place for acquiring knowledge" - Religionsdidaktik und Englischdidaktik im Dialog." Religionsdidaktik im Dialog - Religionsunterricht in Kooperation. Ed. Manfred L. Pirner / Andrea Schulte, Jena: IKS Garamond, 2010. 73-99.

BibTeX: Download