Lebensphasen von Communities of Practice: Eine Fallstudie

Brem A, Maier MA (2014)


Publication Language: German

Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2014

Publisher: Springer Science+Business Media B.V.

Edited Volumes: Moderne Konzepte des organisationalen Marketing

Pages Range: 111-124

ISBN: 978-3-658-04679-8

DOI: 10.1007/978-3-658-04680-4_7

Authors with CRIS profile

Involved external institutions

How to cite

APA:

Brem, A., & Maier, M.A. (2014). Lebensphasen von Communities of Practice: Eine Fallstudie. In Kliewe T, Kesting T (Hrg.), Moderne Konzepte des organisationalen Marketing. (S. 111-124). Springer Science+Business Media B.V..

MLA:

Brem, Alexander, and Maximilian A. Maier. "Lebensphasen von Communities of Practice: Eine Fallstudie." Moderne Konzepte des organisationalen Marketing. Hrg. Kliewe T, Kesting T, Springer Science+Business Media B.V., 2014. 111-124.

BibTeX: Download