What drives business model evaluation in R&D groups? The role of strategic encouragement, group creativity, and customer orientation

Beitrag bei einer Tagung


Details zur Publikation

Autor(en): Schrauder S, Baccarella C, Kock A, Voigt KI
Jahr der Veröffentlichung: 2016
Sprache: Englisch


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Baccarella, Christian Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Voigt, Kai-Ingo Prof. Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management


Zitierweisen

APA:
Schrauder, S., Baccarella, C., Kock, A., & Voigt, K.-I. (2016). What drives business model evaluation in R&D groups? The role of strategic encouragement, group creativity, and customer orientation. In Proceedings of the Innovation and Product Development Management Conference (IPDMC). Glasgow.

MLA:
Schrauder, S., et al. "What drives business model evaluation in R&D groups? The role of strategic encouragement, group creativity, and customer orientation." Proceedings of the Innovation and Product Development Management Conference (IPDMC), Glasgow 2016.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2019-10-06 um 07:11