Messung der KPIs der Kundenbindung

Article in Edited Volumes
(Book chapter)


Publication Details

Author(s): Fürst A, Thomas K
Editor(s): Bruhn, Manfred; Homburg, Christian
Edition name or number: 8. Aufl.
Title edited volumes: Handbuch Kundenbindungsmanagement
Publishing place: Wiesbaden
Publication year: 2013
Pages range: 645-676


FAU Authors / FAU Editors

Fürst, Andreas Prof. Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing
Thomas, Katharina
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing


How to cite

APA:
Fürst, A., & Thomas, K. (2013). Messung der KPIs der Kundenbindung. In Bruhn, Manfred; Homburg, Christian (Eds.), Handbuch Kundenbindungsmanagement (pp. 645-676). Wiesbaden.

MLA:
Fürst, Andreas, and Katharina Thomas. "Messung der KPIs der Kundenbindung." Handbuch Kundenbindungsmanagement Ed. Bruhn, Manfred; Homburg, Christian, Wiesbaden, 2013. 645-676.

BibTeX: 

Last updated on 2018-06-08 at 12:38