Transgressive Videography – Videographic Access to Practices of Subjectivisation between Materiality, Mediality, and Aesthetics

Article in Edited Volumes
(Book chapter)


Publication Details

Author(s): Engel J, Jörissen B, Klepacki T, Möller E
Editor(s): Noblit, George W
Title edited volumes: Oxford Encyclopedia of Qualitative Research Methods in Education
Publisher: Oxford University Press,
Publishing place: Oxford
Publication year: 2019
Language: English


FAU Authors / FAU Editors

Engel, Juliane Dr.
Lehrstuhl für Pädagogik mit dem Schwerpunkt Kultur und ästhetische Bildung
Jörissen, Benjamin Prof. Dr.
Lehrstuhl für Pädagogik mit dem Schwerpunkt Kultur und ästhetische Bildung
Klepacki, Tanja Dr.
Lehrstuhl für Pädagogik mit dem Schwerpunkt Kultur und ästhetische Bildung
Möller, Elke
Lehrstuhl für Pädagogik mit dem Schwerpunkt Kultur und ästhetische Bildung


How to cite

APA:
Engel, J., Jörissen, B., Klepacki, T., & Möller, E. (2019). Transgressive Videography – Videographic Access to Practices of Subjectivisation between Materiality, Mediality, and Aesthetics. In Noblit, George W (Eds.), Oxford Encyclopedia of Qualitative Research Methods in Education. Oxford: Oxford University Press,.

MLA:
Engel, Juliane, et al. "Transgressive Videography – Videographic Access to Practices of Subjectivisation between Materiality, Mediality, and Aesthetics." Oxford Encyclopedia of Qualitative Research Methods in Education. Ed. Noblit, George W, Oxford: Oxford University Press,, 2019.

BibTeX: 

Last updated on 2019-12-05 at 16:53