Diskussionspapier zum Selbstverständnis der Grundschulpädagogik als wissenschaftliche Disziplin

Götz M, Miller S, Einsiedler W, Vogt M (2019)


Publication Language: German

Publication Status: Published

Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Future Publication Type: Article in Edited Volumes

Publication year: 2019

Publisher: VS Verlag

Edited Volumes: Jahrbuch Grundschulforschung

Series: Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer

City/Town: Wiesbaden

Book Volume: 23

Pages Range: 12-21

ISBN: 978-3-658-26230-3

DOI: 10.1007/978-3-658-26231-0

Authors with CRIS profile

Additional Organisation(s)

Involved external institutions

How to cite

APA:

Götz, M., Miller, S., Einsiedler, W., & Vogt, M. (2019). Diskussionspapier zum Selbstverständnis der Grundschulpädagogik als wissenschaftliche Disziplin. In Donie C, Foerster F, Obermayr M, Deckwerth A, Kammermeyer G, Lenske G et al. (Hrg.), Jahrbuch Grundschulforschung. (S. 12-21). Wiesbaden: VS Verlag.

MLA:

Götz, Margarete, et al. "Diskussionspapier zum Selbstverständnis der Grundschulpädagogik als wissenschaftliche Disziplin." Jahrbuch Grundschulforschung. Hrg. Donie C, Foerster F, Obermayr M, Deckwerth A, Kammermeyer G, Lenske G et al., Wiesbaden: VS Verlag, 2019. 12-21.

BibTeX: Download