Professionell Feedback geben – Lernen mit Videos in der ersten Phase der Grundschullehramtsbildung

Hess M (2019)


Publication Language: German

Publication Status: In press

Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Future Publication Type: Article in Edited Volumes

Publication year: 2019

Publisher: VS

Edited Volumes: Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer

Series: Jahrbuch Grundschulforschung

City/Town: Wiesbaden

Book Volume: 23

Pages Range: 102-107

URI: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/978-3-658-26231-0.pdf

DOI: 10.1007/978-3-658-26231-0_13

Authors with CRIS profile

Additional Organisation(s)

Related research project(s)

How to cite

APA:

Hess, M. (2019). Professionell Feedback geben – Lernen mit Videos in der ersten Phase der Grundschullehramtsbildung. In C. Donie, F. Foerster, M. Obermayr, A. Deckwerth, G. Kammermeyer, G. Lenske, M. Leuchter & A. Wildemann (Hrg.), Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer. (S. 102-107). Wiesbaden: VS.

MLA:

Hess, Miriam. "Professionell Feedback geben – Lernen mit Videos in der ersten Phase der Grundschullehramtsbildung." Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer. Hrg. C. Donie, F. Foerster, M. Obermayr, A. Deckwerth, G. Kammermeyer, G. Lenske, M. Leuchter & A. Wildemann, Wiesbaden: VS, 2019. 102-107.

BibTeX: Download