MAKE IT CR3ATIVE - The effect of product creativity on crowdfunding performance

Conference contribution


Publication Details

Author(s): Baccarella C, Meinel M, Trefzger TF, Voigt KI
Publication year: 2016
Language: English


FAU Authors / FAU Editors

Baccarella, Christian Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Meinel, Martin
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Wagner, Timm Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Voigt, Kai-Ingo Prof. Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management


How to cite

APA:
Baccarella, C., Meinel, M., Trefzger, T.F., & Voigt, K.-I. (2016). MAKE IT CR3ATIVE - The effect of product creativity on crowdfunding performance. Harvard Business School, Boston, MA.

MLA:
Baccarella, Christian, et al. "MAKE IT CR3ATIVE - The effect of product creativity on crowdfunding performance." Proceedings of the Open and User Innovation Society Conference (OUI), Harvard Business School, Boston, MA 2016.

BibTeX: 

Last updated on 2018-19-04 at 03:51