High-tech marketing communication in the automotive industry: A content analysis of print advertisements

Journal article
(Original article)


Publication Details

Author(s): Baccarella C, Scheiner C, Trefzger TF, Voigt KI
Journal: International Journal of Business Environment
Publisher: Inderscience
Publication year: 2014
Volume: 6
Journal issue: 4
Pages range: 395-410
ISSN: 1740-0589
eISSN: 1740-0597
Language: English


FAU Authors / FAU Editors

Baccarella, Christian Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Scheiner, Christian Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Wagner, Timm Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management
Voigt, Kai-Ingo Prof. Dr.
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Industrielles Management


How to cite

APA:
Baccarella, C., Scheiner, C., Trefzger, T.F., & Voigt, K.-I. (2014). High-tech marketing communication in the automotive industry: A content analysis of print advertisements. International Journal of Business Environment, 6(4), 395-410. https://dx.doi.org/10.1504/IJBE.2014.064984

MLA:
Baccarella, Christian, et al. "High-tech marketing communication in the automotive industry: A content analysis of print advertisements." International Journal of Business Environment 6.4 (2014): 395-410.

BibTeX: 

Last updated on 2018-15-07 at 09:23