Personalmarketing

Article in Edited Volumes


Publication Details

Author(s): Moser K, Zempel J
Editor(s): H. Schuler
Title edited volumes: Lehrbuch der Personalpsychologie (2. Aufl.)
Publisher: Hogrefe
Publishing place: Göttingen
Publication year: 2006
Pages range: 69-99


FAU Authors / FAU Editors

Moser, Klaus Prof. Dr.
Lehrstuhl für Psychologie, insbesondere Wirtschafts- und Sozialpsychologie


How to cite

APA:
Moser, K., & Zempel, J. (2006). Personalmarketing. In H. Schuler (Eds.), Lehrbuch der Personalpsychologie (2. Aufl.) (pp. 69-99). Göttingen: Hogrefe.

MLA:
Moser, Klaus, and Jeannette Zempel. "Personalmarketing." Lehrbuch der Personalpsychologie (2. Aufl.) Ed. H. Schuler, Göttingen: Hogrefe, 2006. 69-99.

BibTeX: 

Last updated on 2018-19-04 at 04:00