Rezeption – Transformation – Position. Erziehungswissenschaftliches Wissen im Fokus diskursiver Zitationsanalysen

Hofbauer S, Vogel K (2017)


Publication Language: German

Publication Type: Conference contribution, Conference Contribution

Publication year: 2017

Publisher: Klinkhardt

City/Town: Bad Heilbrunn

Pages Range: 71-89

Conference Proceedings Title: Erkenntnisfortschritt (in) der Erziehungswissenschaft. Lernt die Disziplin?

Event location: Bern CH

ISBN: 9783781521674

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Hofbauer, S., & Vogel, K. (2017). Rezeption – Transformation – Position. Erziehungswissenschaftliches Wissen im Fokus diskursiver Zitationsanalysen. In Rucker, Thomas (Hrg.), Erkenntnisfortschritt (in) der Erziehungswissenschaft. Lernt die Disziplin? (S. 71-89). Bern, CH: Bad Heilbrunn: Klinkhardt.

MLA:

Hofbauer, Susann, and Katharina Vogel. "Rezeption – Transformation – Position. Erziehungswissenschaftliches Wissen im Fokus diskursiver Zitationsanalysen." Tagungsband Erkenntnisfortschritt (in) der Erziehungswissenschaft. Lernt die Disziplin?, Bern Hrg. Rucker, Thomas, Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2017. 71-89.

BibTeX: Download