Social Entrepreneurship. Neues Phänomen, altes Paradigma oder Vorbote eines Kapitalismus 2.0

Beckmann M (2011)


Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2011

Publisher: VS-Verlag

Edited Volumes: Social Entrepreneurship - Social Business: Für die Gesellschaft unternehmen

City/Town: Wiesbaden

Pages Range: 67-85

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Beckmann, M. (2011). Social Entrepreneurship. Neues Phänomen, altes Paradigma oder Vorbote eines Kapitalismus 2.0. In Empter, Stefan und Helga Hackenberg (Eds.), Social Entrepreneurship - Social Business: Für die Gesellschaft unternehmen. (pp. 67-85). Wiesbaden: VS-Verlag.

MLA:

Beckmann, Markus. "Social Entrepreneurship. Neues Phänomen, altes Paradigma oder Vorbote eines Kapitalismus 2.0." Social Entrepreneurship - Social Business: Für die Gesellschaft unternehmen. Ed. Empter, Stefan und Helga Hackenberg, Wiesbaden: VS-Verlag, 2011. 67-85.

BibTeX: Download