Online-Marktforschung

Article in Edited Volumes


Publication Details

Author(s): Göritz A, Batinic B, Moser K
Editor(s): W. Scheffler, K.I. Voigt
Title edited volumes: Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder
Publisher: Gabler
Publishing place: Wiesbaden
Publication year: 2000
Pages range: 187-204


FAU Authors / FAU Editors

Moser, Klaus Prof. Dr.
Lehrstuhl für Psychologie, insbesondere Wirtschafts- und Sozialpsychologie


How to cite

APA:
Göritz, A., Batinic, B., & Moser, K. (2000). Online-Marktforschung. In W. Scheffler, K.I. Voigt (Eds.), Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder (pp. 187-204). Wiesbaden: Gabler.

MLA:
Göritz, Anja, Bernad Batinic, and Klaus Moser. "Online-Marktforschung." Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder Ed. W. Scheffler, K.I. Voigt, Wiesbaden: Gabler, 2000. 187-204.

BibTeX: 

Last updated on 2018-19-04 at 02:54