Which chances do teachers see in GI(S) usage in the classroom? Selected results from a survey of geography teachers in Germany

Beitrag in einem Sammelwerk
(Aufsatz)


Details zur Publikation

Autor(en): Höhnle S, Schubert JC, Uphues R
Herausgeber: Jekel T., Car A., Strobl J. and Griesebner G.
Titel Sammelwerk: GI_Forum 2012: Geovisualization, Society and Learning. Conference Proceedings
Verlag: Wichmann
Verlagsort: Berlin
Jahr der Veröffentlichung: 2012
Seitenbereich: 283-291
Sprache: Englisch


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Höhnle, Steffen Dr.
Lehrstuhl für Didaktik der Geographie
Schubert, Jan Christoph Prof. Dr.
Lehrstuhl für Didaktik der Geographie


Zitierweisen

APA:
Höhnle, S., Schubert, J.C., & Uphues, R. (2012). Which chances do teachers see in GI(S) usage in the classroom? Selected results from a survey of geography teachers in Germany. In Jekel T., Car A., Strobl J. and Griesebner G. (Eds.), GI_Forum 2012: Geovisualization, Society and Learning. Conference Proceedings (pp. 283-291). Berlin: Wichmann.

MLA:
Höhnle, Steffen, Jan Christoph Schubert, and Rainer Uphues. "Which chances do teachers see in GI(S) usage in the classroom? Selected results from a survey of geography teachers in Germany." GI_Forum 2012: Geovisualization, Society and Learning. Conference Proceedings Ed. Jekel T., Car A., Strobl J. and Griesebner G., Berlin: Wichmann, 2012. 283-291.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-08-05 um 07:08