Social Entrepreneurship Business Models - Managing Innovation for Social and Economic Value Creation

Zeyen A, Beckmann M, Akhavan R (2014)


Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes

Publication year: 2014

Publisher: Springer

Edited Volumes: Managementperspektiven für die Zivilgesellschaft des 21. Jahrhunderts: Management als Liberal Art

City/Town: Wiesbaden

Pages Range: 107-132

DOI: 10.1007/978-3-658-02523-6_7

Authors with CRIS profile

How to cite

APA:

Zeyen, A., Beckmann, M., & Akhavan, R. (2014). Social Entrepreneurship Business Models - Managing Innovation for Social and Economic Value Creation. In Müller, Camillo und Zinth, Claas-Philip (Eds.), Managementperspektiven für die Zivilgesellschaft des 21. Jahrhunderts: Management als Liberal Art. (pp. 107-132). Wiesbaden: Springer.

MLA:

Zeyen, Anica, Markus Beckmann, and Roya Akhavan. "Social Entrepreneurship Business Models - Managing Innovation for Social and Economic Value Creation." Managementperspektiven für die Zivilgesellschaft des 21. Jahrhunderts: Management als Liberal Art. Ed. Müller, Camillo und Zinth, Claas-Philip, Wiesbaden: Springer, 2014. 107-132.

BibTeX: Download