Social Entrepreneurship Business Models - Managing Innovation for Social and Economic Value Creation

Article in Edited Volumes


Publication Details

Author(s): Zeyen A, Beckmann M, Akhavan R
Editor(s): Müller, Camillo und Zinth, Claas-Philip
Title edited volumes: Managementperspektiven für die Zivilgesellschaft des 21. Jahrhunderts: Management als Liberal Art
Publisher: Springer
Publishing place: Wiesbaden
Publication year: 2014
Pages range: 107-132


FAU Authors / FAU Editors

Akhavan, Roya
Lehrstuhl für Corporate Sustainability Management
Beckmann, Markus Prof. Dr.
Lehrstuhl für Corporate Sustainability Management
Zeyen, Anica Dr.
Lehrstuhl für Corporate Sustainability Management


How to cite

APA:
Zeyen, A., Beckmann, M., & Akhavan, R. (2014). Social Entrepreneurship Business Models - Managing Innovation for Social and Economic Value Creation. In Müller, Camillo und Zinth, Claas-Philip (Eds.), Managementperspektiven für die Zivilgesellschaft des 21. Jahrhunderts: Management als Liberal Art (pp. 107-132). Wiesbaden: Springer.

MLA:
Zeyen, Anica, Markus Beckmann, and Roya Akhavan. "Social Entrepreneurship Business Models - Managing Innovation for Social and Economic Value Creation." Managementperspektiven für die Zivilgesellschaft des 21. Jahrhunderts: Management als Liberal Art Ed. Müller, Camillo und Zinth, Claas-Philip, Wiesbaden: Springer, 2014. 107-132.

BibTeX: 

Last updated on 2018-19-04 at 02:56