Strategies for the Implementation of GIS in German Geography Lessons: Selected Findings of a Mixed-Method Research Approach

Beitrag in einer Fachzeitschrift
(Originalarbeit)


Details zur Publikation

Autor(en): Höhnle S, Mehren R, Schubert JC
Zeitschrift: Research in Geographic Education
Verlag: Gilbert M. Grosvenor Center for Geographic Education at Texas State University
Jahr der Veröffentlichung: 2014
Band: 16
Heftnummer: 1
Seitenbereich: 5-22
ISSN: 1529-0085
Sprache: Englisch


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Höhnle, Steffen Dr.
Lehrstuhl für Didaktik der Geographie
Mehren, Rainer Prof. Dr.
Lehrstuhl für Didaktik der Geographie
Schubert, Jan Christoph Prof. Dr.
Lehrstuhl für Didaktik der Geographie


Zitierweisen

APA:
Höhnle, S., Mehren, R., & Schubert, J.C. (2014). Strategies for the Implementation of GIS in German Geography Lessons: Selected Findings of a Mixed-Method Research Approach. Research in Geographic Education, 16(1), 5-22.

MLA:
Höhnle, Steffen, Rainer Mehren, and Jan Christoph Schubert. "Strategies for the Implementation of GIS in German Geography Lessons: Selected Findings of a Mixed-Method Research Approach." Research in Geographic Education 16.1 (2014): 5-22.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-08-05 um 07:08