Eis, Wasser, Dampf: Sprachförderung im Sachunterricht

Haider M, Reber K (2012)


Publication Status: Accepted

Publication Type: Journal article, Original article

Publication year: 2012

Journal

Original Authors: Haider Michael, Reber K.

Publisher: Aulis-Verl

Book Volume: 40

Pages Range: 16-26

Journal Issue: 128

Abstract


Authors with CRIS profile

Involved external institutions

How to cite

APA:

Haider, M., & Reber, K. (2012). Eis, Wasser, Dampf: Sprachförderung im Sachunterricht. Sache, Wort, Zahl : SWZ ; Lehren und Lernen in der Grundschule, 40(128), 16-26.

MLA:

Haider, Michael, and Karin Reber. "Eis, Wasser, Dampf: Sprachförderung im Sachunterricht." Sache, Wort, Zahl : SWZ ; Lehren und Lernen in der Grundschule 40.128 (2012): 16-26.

BibTeX: Download