What are the constraints to GIS usage? Selected results of a teacher survey about constraints in the school context

Beitrag in einer Fachzeitschrift
(Originalarbeit)


Details zur Publikation

Autor(en): Höhnle S, Schubert JC, Uphues R
Zeitschrift: International Research in Geographical and Environmental Education
Verlag: Taylor & Francis
Jahr der Veröffentlichung: 2013
Band: 22
Heftnummer: 3
Seitenbereich: 226-240
ISSN: 1038-2046
eISSN: 1747-7611
Sprache: Englisch


FAU-Autoren / FAU-Herausgeber

Höhnle, Steffen Dr.
Lehrstuhl für Didaktik der Geographie
Schubert, Jan Christoph Prof. Dr.
Lehrstuhl für Didaktik der Geographie


Zitierweisen

APA:
Höhnle, S., Schubert, J.C., & Uphues, R. (2013). What are the constraints to GIS usage? Selected results of a teacher survey about constraints in the school context. International Research in Geographical and Environmental Education, 22(3), 226-240.

MLA:
Höhnle, Steffen, Jan Christoph Schubert, and Rainer Uphues. "What are the constraints to GIS usage? Selected results of a teacher survey about constraints in the school context." International Research in Geographical and Environmental Education 22.3 (2013): 226-240.

BibTeX: 

Zuletzt aktualisiert 2018-08-05 um 07:08