Methoden der psychologischen Marktforschung

Article in Edited Volumes


Publication Details

Author(s): Döring K, Göritz AS, Moser K
Editor(s): K. Moser
Title edited volumes: Wirtschaftspsychologie
Publisher: Springer
Publishing place: Heidelberg
Publication year: 2007
Pages range: 171-189


FAU Authors / FAU Editors

Moser, Klaus Prof. Dr.
Lehrstuhl für Psychologie, insbesondere Wirtschafts- und Sozialpsychologie


How to cite

APA:
Döring, K., Göritz, A.S., & Moser, K. (2007). Methoden der psychologischen Marktforschung. In K. Moser (Eds.), Wirtschaftspsychologie (pp. 171-189). Heidelberg: Springer.

MLA:
Döring, Karen, Anja S. Göritz, and Klaus Moser. "Methoden der psychologischen Marktforschung." Wirtschaftspsychologie Ed. K. Moser, Heidelberg: Springer, 2007. 171-189.

BibTeX: 

Last updated on 2018-19-04 at 04:00